File:Collezione delle migliori opere scritte in dialetto veneziano 4.djvu

Da Wikisource
Jump to navigation Jump to search
Colegamento a la pagina indice
Va in te ła pajina


File orixenałe(2 175 × 3 126 pixel, dimension del file: 1,82 MB, tipo MIME: image/vnd.djvu, 134 pajine)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
Italiano: Collezione delle migliori opere scritte in dialetto veneziano

A cura di Bartolommeo Gamba

Volume 4 di 14:

Poesie di Gio. Giacomo Mazzolà e di Lodovico Pastò

Venezia, al negozio di libri all'Apollo, M.DCCC.XVII. Dalla Tipografia di Alvisopoli
Data
Provenjiensa
Internet Archive identifier
: Collezione_delle_migliori_opere_scritte_in_dialetto_veneziano_4
Autore
creator QS:P170,Q659997

Licensa de doparasion:

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Dialog-warning.svg Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. La Costa d'Avorio ha un termine generale di 99 anni, mentre nell'Honduras è di 75 anni, ma questi Paesi applicano la regola della durata più breve.

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima22:41, 16 ago 2010Miniadura de la version de le 22:41, 16 ago 20102 175 × 3 126, 134 pajine (1,82 MB)Candalua{{Information |Description={{it|1=Collezione delle migliori opere scritte in dialetto veneziano A cura di Bartolommeo Gamba Volume 4 di 14: Poesie di Gio. Giacomo Mazzolà e di Lodovico Pastò Venezia, al negozio di libri all'Apollo, M.DCCC.XVII. Da

De pì de 100 pajine łe ponta a sto file. In te ła lista che vien, łe xé scriveste soło łe prime 100 pajine che ponta a sto file. Se połe védare na lista par intiero.