File:Ultima volontà de sior Tonin Bonagrazia.djvu

Da Wikisource
Jump to navigation Jump to search
Colegamento a la pagina indice
Va in te ła pajina


File orixenałe(2 588 × 3 834 pixel, dimension del file: 633 KB, tipo MIME: image/vnd.djvu, 32 pajine)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
Vèneto: Ultima volontà, o sia vero testamento de sior Tonin Bonagrazia, nobile da Torcelo famoso conta storie venezian tolto da un original in prosa scrito da lu stesso, poesia strambo-critica di Francesco Angelini. Stampà a Venezia da Zambatista Merlo ne l'ano 1858.
Data
Provenjiensa
Internet Archive identifier
: Ultima_volonta_de_sior_Tonin_Bonagrazia
Autore Francesco Angelini

Licensa de doparasion:

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Dialog-warning.svg Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. La Costa d'Avorio ha un termine generale di 99 anni, mentre nell'Honduras è di 75 anni, ma questi Paesi applicano la regola della durata più breve.

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima00:44, 15 ago 2010Miniadura de la version de le 00:44, 15 ago 20102 588 × 3 834, 32 pajine (633 KB)Candalua{{Information |Description={{vec|1=Ultima volontà, o sia vero testamento de sior Tonin Bonagrazia, nobile da Torcelo famoso conta storie venezian tolto da un original in prosa scrito da lu stesso, poesia strambo-critica di Francesco Angelini. Stampà a V

Łe che vien 33 pajine, łe dopara sto file:

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/wiki/File:Ultima_volontà_de_sior_Tonin_Bonagrazia.djvu"