Pagina:Leggende fantastiche popolari veneziane.djvu/22

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita e rileta.

de suzo, rampegandose per sto poro; ma ti vedarà, che anca quà la gavarà la so invidia.» — E là, el Signor cala zozo sto poro, e ela se rampega. Atorno de ela se ghe taca tante altre anime, e ela zò peae a uno, zò peae a l’altro e zò peae a st’altro e a tuti, disendoghe: — «Andè via, che vualtri no el ve ciama.» — Dise el Signor a San Piero: — «Astu visto? Astu visto se mi gaveva razon, e se la xè sempre istessa e la gà sempre la so cativeria?» — E alora, el Signor l’ à molò el poro, e ela le xè andada sul profondo de l’inferno.

Per riguardo pò de San Piero, el gà permesso che una volta l’ano, co’ xè el dì de San Piero, ela la vegna fora e che la staga oto giorni a remengo per el mondo; e infati la vien fora tuti i ani, e in sti oto giorni che la stà fora, la ghe ne fa de tute le sorte, e la ne fa tanto e tanto tribolar.




IX. — De una burla fata dal Massariol1.

A un tempo ghe giera ’na dona maridada, e sta dona la gaveva tre fioi, e uno pissinin da late. So mario gaveva un mistier che ghe tocava alzarse de note. Dunque ’na note el se alza e el va via. Co’ el xè su ’na strada, el sente sigar: oah... oah... El varda cossa che xè, e el vede ’na sporta; e el tol sù sta sporta, e el vede che drento ghe xè un putelo. Dise sto mario: — «Un putelo!» — Giera un fredo

  1. Massariol, spirito folletto.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Leggende_fantastiche_popolari_veneziane.djvu/22&oldid=65731"