Il Vangelo di S. Matteo volgarizzato in dialetto veneziano/Capo XXVIII

Da Wikisource
EPUB   MOBI   PDF   RTF   TXT
Qualità del testo: sto testo el xe conpleto, ma el gà ancora da vegner rileto.
[p. 123 modifica]
Capo XXVIII.


SABO po de note, che ne portava el primo zorno de la setimana, Maria Madalena, e st'altra Maria le xe andae a far visita al sepolcro.

2 E eco che se fa sentir un gran teremoto. Perchè un anzolo del Signor s'ha calà dal cielo: e fandose arente el ga rebaltà la piera, e el se gà sentà de sora:

3 El so viso gera come el fogo de una saeta, e el so abito del color de la neve.

4 Le guardie per la paura le s ' ha scaturio, e le pareva come morte.

5 L'anzolo po rispondendo a le done el ga dito: No stè a aver paura: perchè mi so, che quel Gesù, che xe sta messo in crose, e che vu altre cerchè

6 Nol xe più qua; el xe ressussità, come xe sta dito. Vegnì pur, e dè un'ochiada al logo, dove gera sta messo el Signor. [p. 124 modifica]

7 E in bota andè via, e diseghe ai so Apostoli, che el xe ressussità: e eco che el va avanti de vualtri in Galilea: là lo vedarè. Eco che mi ve go avisà.

8 E le xe andae via subito dal logo del sepolcro piene de paura, e de alegria granda, e le xe corse a portarghe la nova ai Apostoli.

9 E intanto, eco che le se incontra per strada co Gesù, che ghe dise: Dio ve salva. E elle se ga vicinà, le ga streto i so pii, e le lo ga adorà.

10 Alora Gesù ga dito: No stè a aver paura. Andè là, e feghe saver a mi fradei, che i vada in Galilea, e che la i me vedarà.

11 Co le xe voltae via, eco che un poche de le guardie le xe andae in cità, e le ga contà ai capi dei sacerdoti tuto quelo, che gera nato.

12 E lori i s'ha fato de lega coi vechi, i ga tegnuo consegio, e i ga dà un bon grumo de monee ai soldai,

13 Parlandoghe cussì: Ghe dirè: I so Apostoli xe vegnui de note, e co nualtri dormivimo, i ga robà el corpo.

14 E se mai sta cossa vegnisse a rechie del presidente, nu lo quieteremo, e ve meteremo sempre in salvo, che no ve nassa gnente de mal.

15 E colori, messi i bezzi in scarsela, i ga fato come [p. 125 modifica] che ghe xe sta insegnà. E sta chiacola la xe andada fora tra i Ebrei, e la dura fin al zorno de ancuo.

16 I undese Apostoli i xe po andai in Galilea in tel monte, che Gesù gaveva per lori stabilio.

17 E co i lo ga visto, i lo ga adorà: ma ghe xe sta qualchedun, che gera in forsi.

18 E Gesù fasendose rente de lori, el ga dito: Me xe stada dada tuta la podestà in cielo e in tera.

19 Su dunque andè, insegneghe a tuti i popoli: batizandoli in nome del Pare, del Fio, e del Spirito santo:

20 Insegneghe de far tuto quelo, che ve go comandà: e eco che mi so co vualtri tuti i zorni, sin al fin dei secoli.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Il_Vangelo_di_S._Matteo_volgarizzato_in_dialetto_veneziano/Capo_XXVIII&oldid=74702"