Pagina:Leggende fantastiche popolari veneziane.djvu/19

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita e rileta.

el piovan torna a farghe dir che no’l va in nissun logo. Alora se vede sbalancar la porta e andar de suzo tuta sta compagnia. E i va tuti in camara de sto piovan, e i vol ch’el se leva su dal leto, e ch’el se vesta e ch’el vaga co lori. Sto piovan, pien de spavento, s’à vestìo, e gà tocà andar. Co i xè stai in t’un serto logo, i lo gà tolto in mezo, e là i ga dà tante pache e tante pache, che no ’l saveva da che parte le ghe vegnisse. Dopo i gà dito cussì: — «Questo xè un recordo dei povari defunti.» — E là, i xè sparii tuti, e no s’à visto più nissun; e sto povaro piovan xè tornà a casa coto e conzo, e cussì i morti i gà fato vedar che no xè vero che in dove che i xè i resta.




VII. — De un signor che gà dà ’na peada a un cragno da morto.

A un tempo ghe giera un giovine, e sto giovine no fava altro che magnar, bevar e divertirse, perchè el giera rico immenso, e no el gaveva gnente da pensar. Lu el sbefava tuti; elo toleva l’onor a tute le regazze; elo ghe ne fava de tute le sorte, e el giera stufo de tuto. Un giorno, fra i altri, el se pensa de dar un gran pranzo, e là, l’invida tuti i so amissi e na quantità de done, e tuti i so conossenti.

Intanto che i prepara sto pranzo, elo va a spassizar, e el va zò per ’na strada in dove che ghe giera un simitero. Cussì a caminando, el vede che ghe xè in tera ’na crepa da morto. El ghe dà ’na peada a sta crepa, e pò el se ghe aviçina, e el ghe dise co sbefo: — «Ti vignarà anca ti, no, sta sera a sena da mi?» —

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Leggende_fantastiche_popolari_veneziane.djvu/19&oldid=65728"