Pagina:La regata di Venezia.djvu/14

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita e rileta.

poi si ferma) ma... prendi, compare mio, prendi (gli dà un fazzoletto bianco). Quando sarai sudato asciugati con questo, e dì col cuore: Questo è di mio compare Carletto, che priega il Cielo per me.
Nan. (lo prende). Ve ringrazio, Carletto.
Carl. Anche un bacio.
Nan. De tuto cuor. (si baciano.)
Carl. Forti, compare... giù con quella schiena... Guarda, che braccia! Ah! compare mio, se tu non rimani campione, Carletto Castagnola lo vedi morire impiccato facendo le boccaccie alla luna. (lo bacia di nuovo, e via.)


SCENA III.


Nane solo.


Nan. Zelo gnanca farnetico per mi! Poverazzo! Ghe son obligà. Uh! gran zornada ze quela de doman! Per mi la decide de tuto el resto de la mia vita. Betina! per ti me son risolto a l'azzardo. Ma come possio lusingarme de vincer se i più bravi regatanti i voga co mi in batelo a un remo? Lori ze partici, e mi... No vorave pensarghe; ma no posso far de manco. Ze tre zorni, che me raccomando al cielo, e sento drento de mi una consolazion... Ma, come se sol dir, dal dito al fato ghe ze un gran trato. Se sarò costreto de cazzarme in rio ghe vorrà pacienza.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:La_regata_di_Venezia.djvu/14&oldid=66800"