Pagina:La regata di Venezia.djvu/70

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.
ATTO QUINTO.


Fondamenta di Cà Moro, dalla quale si vede la così detta Volta del Canal grande. Si vede pure porzione del Palazzo Foscari, presso cui la Macchina con le quattro bandiere. Si vede ancora il Palazzo Balbi. Presso a detti due palazzi peatarelle, e battelli ripieni di gente, e taluni mangiano e bevono. Banda militare nella macchina. Si vedono a passare alcune Bissone, Malgarotte, Balottine, e battelli che si dirigono verso la Motta. Suona la banda.


SCENA PRIMA.


Marco Toscan, e Popolo.


Che mumenti! Me recordo come se fusse adesso quando ho vogà la prima volta in regata. Confuso tra el pensier del mio onor, e quelo de la mia famegia, e quelo anca del mio paron, che me voleva assae ben... cosse da lassarghe la pele. Prego el Cielo, che el mio povero fiozzo vegna in bandiera. Mi vorave che tuti restasse contenti... Ma in confronto de tuti, oh! mio fiozzo el primo.


SCENA II.


Beppa e Chiaretta con lenzuoletto, e detti.


Bep. Semo quà.
Ch. Patron, sior Marco.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:La_regata_di_Venezia.djvu/70&oldid=61217"