Pagina:La regata di Venezia.djvu/66

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

che anca sta volta tacaremo la bandiera a chi gha sempre benedio le to onorate fadighe.
Mom. (abbrac.) Quà la mia cara mugier, strenzi. Ti m'ha volesto sempre ben, ten'ho volesto sempre anca mi. Sapi, che sto abrazzo ze tanto sinciero, tanto de cuor, come ze sta quelo, che t'ho dà la prima volta, che m'ho messo a vogar in regata.. (poi a Bettina.) Anca ti vicina al mio cuor. Prega el cielo, che un'altra volta possa darte sto abrazzo to mario. (poi a Nane ed ai tre Barcajuoli) Nane, amici, che mumenti de consolazion, sentirse abrazai da le so creature, ma più grando assae ze quelo quando se ghe torna davanti vitoriosi, e co la bandiera in te le man.
Car. (piangendo) Che carogna! Mi ha fato piangere.
Nan. (singh.) Momolo, capisso anca mi... vogia el cielo... no posso andar più avanti...
Tosc. (a Mom. e Nane.) Andè fioli che el Cielo ve conceda quelo che desiderè. Mi povero vechio... qua su la fondamenta in fazza la macchina, vederò... tremarò... goderò... cossa dirve? Fiozzo, torna vitorioso, e s'anca to santolo ghavesse da morir da la consolazion, purchè.... purchè ti... Dame un baso (lo bacia.) Va là, che 'l cielo te benediga, come che torno a benedirte anca mi.
Bet. (a Nane commossa.) Nane!... (dà il remo a Nane.)

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:La_regata_di_Venezia.djvu/66&oldid=63091"