Pagina:La regata di Venezia.djvu/61

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

el spagheto, e cerca de sbrissar prima dei altri. No fracar tanto la man sul remo; el batelo ze viscolo, ti te poderessi rebaltar. Tiente subito a la zenziva del paluo, che ti trovi a premando, e tiente cussì sin a l'Orfanelo. Co ti ze in fazza la Frusta, mostreghe la prova a la Doana, e zonto in Doana, vien dreto per la Salute... (e no te desmentegar quelo che t'ho dito gieri sera) dreto co la ponta de la prova al campaniel de la Caritae, e pò a stagando al palazzo del Contarini da le testiere. Dopo subito premi verso el tragheto de la Madoneta, e và a premando sin al paleto. Voltilo premando, e tira acqua in pressa; ti trovarà la seconda, e ti vien zo a la roversa a tombolon, senza trovar intopi sin a la machina. Se qualchedun dei regatanti te fusse a redosso, e te volesse magnar el remo, recordete, che no te ze permesso, che de dar una grignada, e cerca de darghela. Recordete de no dir insolenze a gnissun, e sapi, che andar in bandiera ze la più bela vendeta, che se possa trovar. Zolete ste parole al cuor, e spero, che 'l cielo esaudirà le to preghiere, e le mie.
Nan. Oh! quanto che ve son obligà!
Mom. Via, baseghe la man a vostro santolo. Anca mi cercarò de darve coragio. Abiè ochio a la mia vogada, e gnente paura.
Nan. Sior santolo?... (ricercandogli la mano)
Tosc. Sì fio, basa; e co sta man, come la fusse

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:La_regata_di_Venezia.djvu/61&oldid=63090"