Pagina:Moschetta.pdf/43

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

te no sarissi gnan bon a guardarme quanto te vorrissi: puttana del cancaro, se poesse vegnire.

To. Quanto a so armat, e chem guardi in dol spech, la mia figura em fa paura ami, guarda cot faris ti: va conde poverhom.

Ru. Mo vie zo ti e du altri, ti e tri, ti e diese, ti, e to mogiere, e tuo figiuoli, ti e la cha co tutto, cha no me muovere de peca: e si a tel fare vere inchina in Franza, al sangue del cancaro: ti? ti me faressi paura? ti a mi? mo a te perdono, che te n'he me vezu un hom inzerego e scorozzo, mo vie fuora, a no te vuo lome polir la schina co st'hasta, si alasse critu che supia scorozo? me si a, a no te sarae gnan menare, mo tuo che arme che te vuo, e vien fuora.

To. Quand tu sare un hom d'armi in su caval com a so mi, e que tum domandi a combatter, ag vegniro.

Ru. Al sangue del cancaro a son sto miegio soldò che ti ni è ti, che son sto cao de soldò de squara, c'haea diese barelle sotto de mi, che te no ge n'he me bu tante ti: e si a son de maor parentò, cha ti ni è ti, che i mie v'ha me portò le ceste, co t'he fatto ti, e si a ge zugarae che ti no se on ti è nassu, e chi è to pare, e se ti nol se, e se ti vuosi dire de parentò

To. Tas contra la fe, martorel, trenta costi, battezat al albuol di porz.

Ru. Te m'he ditto porco? mo a me l'arecordare, che te no sare dagnora in cha de muro, cha te fare pi menu, che no fo me ravazzolo pesto, a te fare vere che sto sponton ha buon manego, e miegio

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/43&oldid=67053"