Pagina:Moschetta.pdf/38

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

zi che te no somiegi a to mare, che la muzze tante fie via da so mario, e co un ge diea na parola, la se volzea de fatto. Aldi? a sento che la dise, me volivu imprometter vu? si compare, potta del cancaro, si potta cha no dige male. a ge penselo an su, a no ge son miga a pe da poerlo spontignare, si compare promettige, a no osso gnan cigare aldi? i cizzola pian me compare e ella, a no posso aldire; o maletto sea, aldi? per amor vostro compare a fare zo che a voli. V.V. le conza, a fago invo d'andare ognano a disnare con un frare, o con la compagnia de sant'Antuognio. El ge da i dinar me compare, cha sento chal dise, questo n'è bon me pi, me pi no fago garbinelle, la m'è si montò questa, cha me l'arecordere in vita dagni; a sento ch'al me dise, andagon, a me vuo tirare in drio, chel para che no gihabia ascolte.

BETTIA, RUZZANTE, MENATO, TONIN.

Be. Intendo compare, mo que pruopio per amor vostro.

Ru. Potta, mo ti si ben scorezza, te di po de parento? mo te no somiegi za a to mare, che con na parola la se lagea volzere e goernare, e far zo que se volea.

Be. Setu perque?

Ru. Perque?

Be. Perque l'haea mario da zo; mo da que ietu ti?

Ru. Potta, a no son da gniente chi t'alde, a crezo cha

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/38&oldid=67039"