Pagina:Moschetta.pdf/34

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

Ru. Moa a v'harae pur an poesto dar s'haesse volesto

To. Ti me dat in dol sango a dam in to la borsa.

Ru. Que? di dinari? alla fe, alla fe, che i me fo tolti, que me fa a mi, sel foesse gnan la verite a vel dirae mi adesso, cha son con disse questu.

To. Va pur, che stu no fe c'habi i me daner fina un quatri, ti n'he per haverla, che la voi mena con mi in camp.

Ru. Mo que degogio fare? a me senteresi chialo, cha no me partire sa me doesse abirare, fina chel canchero m'aiera, o che a sgangolire chialo, potta de la deroina, mo la m'è pur contra: que degogie pi fare a sto mondo? Bettia? an Bettia? ve, a muoriro chialo al sangue del cancaro, a te prego fame almanco sotterare, che le to carne no sea magne da i cani. Do haesse un cortello adesso, chel no me tegnirae el roesso mondo, cha no me mazzasse, dasche a n'he cortello, a me vuo mazzare co i pugni tuo, tuo castron, cancaro te magne, tuo, tuo, me si, a no me vuo strangolare co un pugno, e si el me insira giuogi in fuora, a fare paura a tutti. A me vuo magnare. Bettia? vien almanco da mente, che con strapasse da sta vita a laltra, te puossi criare. Ieso. Da que dego mo scomenzare a magnarme? a vuo scomenzare da i pie, perque sa scomenzasse dalle man, a no porae po aiarme a magnare el resto. Bettia? di almanco un pater nuostro per mi, horsu sta con Dio, cha scomenzo. A no me pore miga magnar tutto, mo a me magnere tanto, cha

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/34&oldid=67051"