Pagina:Moschetta.pdf/22

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

la vegnira via con mi, che la sa ben cha n'he paura de me compare, chal fago cagar stropiegi. o cancaro mo la vuo essere bella; a vorrave poer stare in qualche luogo a dar mente a che muo el faera, a vuo anar a vere sa sento giente, potta a he la gran legrezza.

RUZZANTE E BETTIA.

Ru. Potta el no ge cuore che no diesse cha fusse un spagnuaruolo, a crezo chel no me cognoscirae Rago c'haea cent'uogi, a no me cognoscisse squaso gnan mi, la sera ben an bella questa, cancaro le pur cattivo sto me compare, m'hal mo insegnò? mo a me n'he ben penso an mi na pi bella de quella chel me ha insegnò ello, que fara per mi e no per ello, sempre me a un cattivo el gin vuo uno e mezo, a fare cosi an mi a me compare: el mha fatto dar sta gonella, co habia fatto quel cha vuo fare, perque a se que no sara vero quel che dise, e gin vuo fare una an a ello, cha ge vuo far trare sta gonella, e dire, che quel soldo, con chi a he fatto parole, m'è coresto drio con un sponton, e chel m'ha squaso amazzò, e che mi corranto la m'è caista, e se ge la cazzere in lo carniero, perque le si scozzonò, el dira compare, al sangue del cancaro, questa è na mala noella. e mì dire, que compare? a me smaravegio de vu mi, que vosseu cha ve faesse na noella a vu cha si me compare? o cancaro al me re-

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/22&oldid=66112"