Pagina:Moschetta.pdf/21

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

dit in plaza tata vilania, com sel m'aves trovat a lecai i so tagier, e que so u poltro, e que so un asen, e que la mia pel no val negota; e no gho volut respondi: mo poltro el lu, e un'asen: che sel fos qui ades ,a no so sam podis tegni; ma a ogni muot a ge n'impagero, cha no voi lassa li vendetti de dre a me fioi: am disivel asen, mo asen el lu, e u poltro: el no haveva mo negot in ma chal podivi castiga, a l'haref podut amazza, ma da qui inanz in o al trovi am deliberi inanz cha vagi in camp chal voi fa deventa da val strupia.

MENATO solo.

Me. Al sangue del cancaro, sto me compare è per el gran frison, e si se ten si zanzarin, a l'he vestio co no so que drapi, chel pareva un scolaro, el faellera per gramego: o cagasangue la vuo esser bella sta noella da rire, a ge l'he pur archiapo, po perque le me compare. Ben questu l'andera da ella, a no crezo gnan che lal deba cognoscere, col ge dira de dar dinari, ella che fatta co è le femene, la gi tora, e ello col veza a sto muo el la vora amazzare, mol ge varra puoco sto so sbraosare, perque mia comare el cognosse, la sa ben co le fatto, el no la ossera gnan guardare per storto, el sbraosera ben, a stuo muo an? potta de qua, potta de la: mo ella nhara paura, e per despetto de ste merde landera via: e puo mi a ge favellere, e si fare che

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/21&oldid=65644"