Pagina:Moschetta.pdf/17

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

rae archiapò, liera ben vestio, mo l'haea na ciera maletta con hai an vu, una gamba cosi, una beretta cosi rasa via, con una spa in tuna gamba pruopio con hai vu: cha si cha si sto vu per farme na noella.

To. Mi ha?

Ru. Mo que fegi, cha si cha si sto vu, cha ste cosi, cha pari un stizzo coverto in lo viso: mo aldi, sa si sto vu, no fe cha me despiere.

To. O chal credi, o cha nol credi, o cham fo vista.

Ru. Mo si, vossevu cha v'haesse fatta na noella? a son tutto cattivo: se Dio m'ai a no sarae cavare i dente fuora din tun ravo, e si a vosse che mi, mi: si a no me l'harae ma penso in vita dagni: me si, a vosse ben cha foesse cattivo: a ve dire zo que m'intravegne, a fie an mi con fie la buona femena, que crea d'haver in man el borsatto, e si ghaea lome i picagi, a fie cosi an mi, que qui dea romagnir de fuora a i metti entro: mo a no fallerae miga pi me de viso.

To. Basta, u to par me fa sta.

Ru. Me par nin sa gnan gnente alla fe.

To. Al sango de des, ol no fo ma vila.

Ru. Al sangue del cancaro, a seon villani par que a no haon roba, no di de villani, cha se sbuseron la pelle pi cha no fo me criviegi.

To. A no voi fa custio.

Ru. Sa no voli far custion, no di de villani, che inchina in Franza, e in Tralia a responderae a tut'hom.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/17&oldid=65612"