Pagina:Moschetta.pdf/12

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

dir pi Menato, no dir pi cha me sento vegnir de mille colore, el sangue me bogie co fa l'aosto un tinazzo de mosto: habi cilibrio Menato: e si ano me vuogio gnan desperare, l'ha pur ditto, chagno puo de noella cha ge fage Ruzante me compare, que la muzzera via da ello. Al vuo metter su, chel gin fage na bella, e ella per despetto no ge vorra pi stare: e mi a la scapere su; e si a fare po an tanto, tanto, che la tornera po con ello; e po mi a sare po, con dise questu, Domino dominanto: a vuo anare ver sal vezo.


Toni Bergamasch, huom d'armi.


To. Orbe, ol sares pur ol mester dol sold el plu bel mester che fos, per do raso, sel no fos do cosi, ol mena di ma, el esser obligat a fa i facio: sel coris ogna trenta di el so daner, e ches stes su i lozameg, a sguazza; o cancher que vita gloriosa, vegni ol cascher a i todeschi, e a i franzos, ades cha m'eri inamorat in tuna me vesina, e ch'eri per dovi havi ol me content; al me sta fag u comandamet, ch'in termen d'ot di am debi cavalca in campo: orsu pacetia, am voi drizza linzegn, e si voi vedi de fa u bel trag, o deter, o fo; a voi anda tant in sus e in zos denag alla so porta, tant che la vegni fo una fiada: e si am voi sbora u trag almanch de paroi, sa nog poro fa oter ag voi, di dona Bettia? a vagi, arecordef che iarmi, e i cavai e lhom e al vos comand,

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/12&oldid=65602"