Pagina:Moschetta.pdf/10

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

menestra. E perque? per vostro amore, zodiazza cha si, contra vostro compare: poh si cancaro, le pi d'un'hora cha vago smanianto de chialo via per vere sa ve poea favellare a vu.

Be. A m'hai mo favello, que voliu da mi?

Me. Po, o cha vorra. ah? a vorra, sai cha vorra? a vorra che me vosse ben, e cha m'agiasse, co a solivi fare per lo tempo passò.

Be. A che volivu cha v'agiaga, cha no vego negun cha ve dage?

Me. Mo sa no vi vu, a sento ben mi, chi me fa ben sentire igi: che le pi d'un'ora chi par faveri, che me sbate in la panza: cha son pi rotto, che no fi vero pesto: e per un zodia patarina.

Be. A dirve la verite, que voli cha ve fage caro compare.

Me. Con se de far a quigi, che ge serviore, comare cara.

Be. A dirvela in tuna parola compare, a no vuo pi esser mata co a son sto con vu: me pi in vita dagni, ne in ca de me mario.

Me. No, de questo a no ve dage incontro: mo aldi comare, muzze via con mi.

Be. Mo me vegne inanzo la sitta, che m'accuore. el no gen fu neguna del me parentò ch'andasse via con negun, a vuo poere guardar i christiagni per lo volto, ande pur fe i fatti vuostri, que mi pi compare, me pi que me n'ha fin.

Me. Me pi an? ve fa bona compagnia me compare?

Be. A crezo ben de si: el bisogna ben anche chel me la

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/10&oldid=57190"