Pagina:Fiorina.pdf/23

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

Tho. A no se de peveri, gnan de pavari: a se ben, quei la meno via.

Mar. Mo chi egi ste? sti traitori desgratie?

Tho. Le sto Ruzante scagazzato: e Bedon pinziforte: cha te se ben dire: que i la spenta e para in la: che anchor i la penze: qe fossegi spinti zo dun salgaro igi: e miozzo sgamberla: e perque a ge criava, i mha quasi vogiu battere: fuossi que se so pare el saesse, el ge cattarae qualche armielio nanzo que la no ella passi pi in entro.

Mar. Noella me in le nege: que ve pensevu mo vu mea Thodosia, que se la no ghe haesse vogiu anare, que i lharae me mene via?

Tho. La criava pure a pi poere.

Mar. Mo le in pi saere, la fea per mostrarse da bona villa a disse pur saere, zo que ven a dire covrirse de frasche el culo, vu que a si vegia al mondo.

Tho. Menantola via, la poeretta me guardava, quel parea que la diesse aiame mea: mi, a no fie altro: che a pensie que a i no ge farae male: que al crezo mo: Mo alsanti de beniti, que mhai cazzo un pulese in le regie, a vuo anar a dire a suo pare.

Mar. Si, si, ane pur via: Do maleetto sea quel traitore can fronego, desgratiò, que sinsiera me pi in femena neguna: son gie mo sto na biestia? hogge mo ben del cogiombaro? me lhala caz-

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Fiorina.pdf/23&oldid=65576"