Pagina:Fiorina.pdf/11

Da Wikisource
Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

ve vuogio.

Fio. A vorrae altro que mostrare mi, saiu?

Ru. Mo an mi vorrae.

Fio. A digo mo mi, que a no me strugolesse ceole in givuogi: che vuol dire, che quando a me volea ben a vu: che a me lagiessi stare? Giandussa, te pare, que si a niera a cha, che me impettolavi, e si a me fastui la pi svergogna tosa, que sea de chialondena? no, no, a no vuo que a vegne pi a pascolare i vuostri anemale in lo me pro: per nhaer cason de veerve: saivu? mintendiu? fe pur i fatti vuostri, que an mi, a fare i mie.

Ru. De cara la me Fiore, no vuogie essere tanto cruele, a farme morire inanzo hora: potta, a si pur bella: a deesse an essere piaseole: de san crescincio el me pare haer vezu el lovo: quel se me e rizzola i cavigi: E si me par haere, un formigaro per tutta la me vita: per tre parole que a me hai slainò: De vuogio me de velu de sea: a ve priego, e strapriego, e domando de bella desgratia, que a fagam sta pase.

Fio. Pase? se Die mai de lanema, que pi presto, manerae a negare.

Ru. No cancaro, que a morisse: e cho foesse morta vu, a me amazzerae de fatto an mi: quel no me tegnerae cento para de buo.

Fio. No ve amazze miga, que a dasse spesa al comun.

Ru. Guardeme un puoco in lo volto, e no ve larii.

Fio. No alla fe de san Zuane, se ben a lario, el me

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Fiorina.pdf/11&oldid=65553"