File:Serie degli scritti impressi in dialetto veneziano.djvu

Da Wikisource
Jump to navigation Jump to search
Colegamento a la pagina indice
Va in te ła pajina


File orixenałe(2 174 × 3 500 pixel, dimension del file: 6,95 MB, tipo MIME: image/vnd.djvu, 276 pajine)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
Italiano: Bartolommeo Gamba. Serie degli scritti impressi in dialetto veneziano compilata ed illustrata da Bartolommeo Gamba, giuntevi alcune odi di Orazio tradotte da Pietro Bussolin. Venezia, Tipografia di Alvisopoli, 1832
Data
Provenjiensa
Internet Archive identifier
: seriedegliscrit01horagoog
Autore
creator QS:P170,Q659997
, Pietro Bussolin

Licensa de doparasion:

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 100 anni o meno.


Dialog-warning.svg Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti.

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima13:29, 15 maj 2011Miniadura de la version de le 13:29, 15 maj 20112 174 × 3 500, 276 pajine (6,95 MB)Candalua{{Information |Description ={{it|1=Bartolommeo Gamba. ''Serie degli scritti impressi in dialetto veneziano, giuntevi alcune odi di Orazio tradotte da Pietro Bussolin.'' Venezia, Tipografia di Alvisopoli, 1832}} |Source =http://www.archive.org/d

De pì de 100 pajine łe ponta a sto file. In te ła lista che vien, łe xé scriveste soło łe prime 100 pajine che ponta a sto file. Se połe védare na lista par intiero.

Varda i altri colegamenti verso sto file.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/wiki/File:Serie_degli_scritti_impressi_in_dialetto_veneziano.djvu"